Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργε
Απευθύνομαι σε σας αισθανόμενος την κατάφωρη αδικία που έχουμε υποστεί εγώ και η οικογένειά μου από την Πολιτεία και κυρίως στις ημέρες μας από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Κον Λοβέρδο και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΤΕ Κο Βουρλούμη οι οποίοι προκειμένου όπως έχει γραφτεί στα ΜΜΕ να προστατεύσουν ο μεν πρώτος τα συμφέροντα του ΙΚΑ και ο δεύτερος του ΟΤΕ χρησιμοποιούν σαν ασπίδα και δόρυ 601 απολυμένους με τις οικογένειες τους
Κύριε Πρωθυπουργε
Είμαι ένας από τους 601 πρώην υπαλλήλους Ο.Τ.Ε που απολύθηκαν προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν το Καλοκαίρι του 2009. Από τότε παραμένω χωρίς εισοδήματα αφού το μοναδικό μου έσοδο ήταν ο μισθός μου. Οι λιγοστές μου οικονομίες εξανεμίστηκαν στις υποχρεώσεις μου όμως προς το Κράτος, τις ΔΕΚΟ ( Εφορία, ΕΤΑΚ, Τέλη κυκλοφορίας , ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ύδρευση) και στις βασικές ανάγκες διαβίωσης υγεία, διατροφή, πετρέλαιο θέρμανσης ενοίκιο παιδιού, για ένδυση και υπόδηση δεν το συζητάμε καθόλου.
Έχω φτάσει στα πρόθυρα εξαθλίωσης μιας και η πολιτεία
Δεν μου επιτρέπει την εργασία αλλά και να μου την επέτρεπε ποιος εργοδότης παίρνει στην δουλειά του σήμερα ένα 55χρονο???.
Δεν μου επιτρέπει την εγγραφή μου στον ΟΑΕΔ,
Δεν μου χορηγεί ούτε καν την προσωρινή σύνταξη
Τι πρέπει λοιπόν να κάνω ??
Να παρανομήσω ΄΄μα σε όλη μου τη ζωή ήμουν νομοταγής΄΄
Να ζητιανεύω ΄’μα δεν είμαι ζητιάνος’’
Να δανειστώ από την Τράπεζα ΄΄πως θα πληρώσω τις δόσεις ΄΄
Να σημειώσετε δε ότι άλλοι συνάδελφοι είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση με δάνεια που τρέχουν, με σοβαρά προβλήματα υγείας και κάποιοι ακόμα σκέφτονται και απονενοημένες ενέργειες.
Δεν θα ήθελα άλλο να σας κουράσω για την πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία έχω περιέλθει εδώ και 8 μήνες, αλλά θέλω να σας αναφέρω εν συντομία τα γεγονότα (που πιθανόν σας είναι γνωστά) που συνέβησαν το χρονικό διάστημα 2005-2010.
Εφαρμογή από 15-12-2005 του Ν. 3371/2005 άρθρο 74 ΦΕΚ 178Α/14-7-2005 για Εθελούσια έξοδο Προσωπικού ΟΤΕ.
Εξαίρεση 700 (τότε) υπαλλήλων, οι οποίοι στρατεύθηκαν όντας υπάλληλοι του ΟΤΕ, από το σχέδιο λόγω μη αναγνώρισης του χρόνου στρατιωτικής θητείας στον υπολογισμό του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας, παρότι προβλεπότανε από τον με ισχύ νόμου ΓΚΠ-ΟΤΕ άρθρο 47, με την 10051/26895/1945/15-11-2005 απόφαση του τότε Υπουργού Απασχόλησης κ. Παναγιωτόπουλου και άσκηση veto στην Απόφαση του ΤΑΠ-ΟΤΕ που ήταν σύμφωνη για την συνταξιοδότησή μας.
Προσφυγή μας με αγωγές στο ΣτΕ και στα Διοικητικά Πρωτοδικεία για λύση του προβλήματος (δίκες που με τις συνεχείς αναβολές ποτέ τους δεν πραγματοποιήθηκαν).
Ενεργοποίηση της Διοίκησης του ΟΤΕ , η οποία μέχρι τότε κώφευε, και προσπάθεια επικοινωνίας με το Υπουργείο για εύρεση λύσης για την εξωδικαστική δικαίωση και απόλυσή μας.
Δέσμευση του τότε Υπουργού κ. Τσιτουρίδη για την αλλαγή της απόφασης του πρώην Υπουργού (κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ) και για την δικαίωση μας
Απομάκρυνση του κ. Τσιτουρίδη για γνωστούς λόγους.
Δέσμευση του τότε Υπουργού κ. Μαγγίνα για αλλαγή της απόφασης του πρώην Υπουργού (κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ) και για την δικαίωση μας.
Απομάκρυνση του κ. Μαγγίνα για γνωστούς λόγους.
Νόμος 3655/2008 άρθρο 143 παρ. 8 ΦΕΚ 58Α΄/3-4-2008, καταργεί το σχετικό άρθρο του Γεν. Καν. Προσωπ. ΟΤΕ, σύμφωνα με το οποίο ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας για το Προσωπικό που ήταν ήδη υπάλληλοι στον ΟΤΕ, προσμετράτε στον χρόνο πραγματικής Υπηρεσίας. (Άρα κακώς εξαιρεθήκαμε)
Απαίτηση του Υπουργείου από τον ΟΤΕ για την απόδοση του 4% των μετοχών στο Ι.Κ.Α όπως προέβλεπε ο Ν. 3371/2005, για να προχωρήσει σε σχετική ρύθμιση για την αποχώρηση των 700.
Δέσμευση του τότε Υπουργού Οικονομικών κ. Αλογοσκούφη ότι θα προχωρήσει άμεσα στην απόδοση του 4%.
Απομάκρυνση του κ. Αλογοσκούφη για γνωστούς λόγους.
Δέσμευση του τότε Υπουργού Οικονομικών κ. Παπαθανασίου και ΤΕΛΙΚΑ υπογραφή και απόδοση στις 4/3/09 του 4% των μετοχών του ΟΤΕ στο Ι.Κ.Α.
Νόμος 3762 άρθρο 34 ΦΕΚ 75/15-09-2009 εξαίρεσής μας από τον Ν. 3655/2008, την αναγνώριση του χρόνου στρατιωτικής θητείας, όντας Υπάλληλοι του ΟΤΕ, ως χρόνου πραγματικής Υπηρεσίας και δίνοντάς μας τη δυνατότητα (για όσους είχαν κάνει αίτηση το 2005) να απολυθούμε από τον Οργανισμό και να πάρουμε την σύνταξη μας
Από 16-06-2009 μέχρι 15-09-2009 απολύθηκαν από τον ΟΤΕ 601 υπάλληλοι.
Από 16-09-2009 μέχρι σήμερα είμαστε σε αναμονή υπογραφής από τα τρία εμπλεκόμενα Υπουργεία, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Υποδομών και Δικτύων, Οικονομικών ,της Κ.Υ.Α όπως προέβλεπε ο Νόμος 3762
Προκύπτει θέμα (12-01-2010) διαφοράς εισφορών του ΟΤΕ προς το ΙΚΑ για όλη την εθελούσια έξοδο από το 2005 και ενώ έχουν ήδη συνταξιοδοτηθεί 4500 υπάλληλοι ο Κος Λοβέρδος δεν υπογράφει την ΚΥΑ με την δικαιολογία ότι ο ΟΤΕ δεν έχει καταβάλλει τα οφειλόμενα στο ΙΚΑ
Δέσμευση στις 26-1-2010 προς τη Διοίκηση του ΟΤΕ, την ΟΜΕ-ΟΤΕ και την επιτροπή εργαζομένων από τον Κο. Λοβέρδο, ότι θα αποσυσχετιστεί η απαίτησή του ΙΚΑ από τον ΟΤΕ, για την συνταξιοδότηση των 601 υπαλλήλων και θα προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της Κ.Υ.Α. και την σύσταση κοινής επιτροπής Υπουργείου – ΟΤΕ για την διευθέτηση του χρέους του ΟΤΕ
Επανέρχεται ο Κος Υπουργός σήμερα 18-02-2010 και δεν υπογράφει την ΚΥΑ αν ο ΟΤΕ δεν καταβάλλει τα χρήματα .
Ας παρει μετρα εναντιον του ΟΤΕ και ας τα βρουν μεταξυ τους.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!
Κύριε Πρωθυπουργε
Τι είναι οι 601 απολυμένοι? Πιόνια στην Διαμάχη Υπουργείου – ΟΤΕ ?
Σε τι φταίνε αυτοί που έκαναν χρήση του Νόμου 3762 ??
Που παρανόμησαν και έχουν αυτή την αντιμετώπιση ??
Γιατί τους καταπατούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα ??
Γιατί τους εξευτελίζουν και τους εξαθλιώνουν ??
Ποιος είναι ο πραγματικά υπεύθυνος για την ταλαιπωρία αυτή ??
Μέχρι πότε μπορούν να μείνουν χωρίς χρήματα ??
Τέλος με πλήρη γνώση καθιστώ υπεύθυνους για την ψυχική μου υγεία αλλά και για οτιδήποτε άλλο μου συμβεί τους Κους Λοβέρδο και Βουρλούμη
Κύριε Πρωθυπουργε
Από σας ζητώ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ.
Είμαι δε στην διάθεσή σας για κάθε σχετική πληροφορία.
Με Τιμή

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP